FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Cię pytaniu:




Czy sklep realizuje zamówienia indywidualne?

Tak, istnieje możliwość wykonania przedmiotu na indywidualne zamówienie klienta (pod warunkiem posiadania na stanie potrzebnych elementów). Jeżeli jesteś zainteresowany projektem indywidualnym, skontaktuj się z nami poprzez email: sklep@artunique.pl

 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin realizacji (wysyłki) zamówienia podany jest na stronie danego przedmiotu i biegnie od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Termin realizacji liczony jest w dniach roboczych (czyli z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania zamówienia = czas realizacji podany w opisie przedmiotu + czas dostawy

Czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

Dostawy realizowane są za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • Paczkomatów InPost. 

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranego sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

Za zakupy możesz zapłacić poprzez:

  • przelew/wpłatę na konto bankowe,
  • PayU.

» szczegółowy opis form płatności


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego ani punktu odbioru zamówień. W związku z powyższym odbiór osobisty niestety nie jest możliwy.
 


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Chcesz być na bieżąco informowany o kuponach rabatowych i konkursach - zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebooku.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
 


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


Czy otrzymam fakturę VAT lub paragon fiskalny?

Firma nie jest podatnikiem podatku VAT. Korzystamy także ze zwolnienia z ewidencjonowania sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej. Na życzenie klienta wystawiamy faktury "zw" (dla zwolnionych z VAT).

 


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez email: sklep@artunique.pl.

 


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak ajszybciej poprzez email: sklep@artunique.pl.

 


Gdzie jest moja przesyłka?

Po wysyłce zamówienia w wiadomości email otrzymasz numer przesyłki oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


Zamówiony produkt jest niezgodny z opisem. Co teraz?

Kupujący ma prawo do reklamacji zakupionego towaru na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym oraz Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002r., nr 141, poz. 1176).

O zamiarze złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową (opisem przedmiotu) należy poinformować poprzez email: sklep@artunique.pl.

 » szczegółowa procedura reklamacji

 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Należy jednak pamiętać o tym, że w przypadku nietypowego wykonania produktów prawo do zwrotu nie obowiązuje. Za nietypowe wykonanie uważamy przedmioty przygotowywane indywidualnie na zamówienie klienta, tj. w innym rozmiarze lub kolorze niż standardowy określony na aukcji, produkty z personalizacją, usługi specjalne wg. życzeń klienta.

» opis reklamacji i zwrotów